Tietosuojaseloste

1. Rekisterinpitäjä

Clover Things Limited
Väinänniementie 47
63910 Inhan Tehtaat
Y-tunnus: (2828302-2)

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Vesa Heinonen
info(at)relaxtuote.fi
Puh.040-7377991

3. Rekisterin nimi
Clover Things Limited, suomen sivuliikkeen hallinnoiman verkkokaupan RelaxTuote.fi asiakas- ja markkinointirekisteri

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
- henkilön vapaaehtoinen suostumus
- sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena
- laki EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti
- rekisterinpitäjän oikeutettu etu asiakasuhteen ylläpito

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito ja markkinointi.

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: yritys/organisaatio, y-tunnus, henkilön nimi, postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, verkkoyhteyden IP-osoite, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Julkaistu 3.1.2020

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaaminen:

Kaikki verkkokaupan tuotteet toimitetaan Suomesta ja hinnat sisältävät alv 24%.

Maksaminen ja maksutavat

Tilaukset on mahdollista maksaa Checkout palveluntarjoajan maksutavoilla, jotka sisältävät yleisimmät verkkopankkimaksutavat ja luottokortit, sekä joustomaksutapoja.

Toinen luotettava maksutapa on PayPal, joka sisältää myös luottokorttimaksut, Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express ja Discover.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi.

Toimitusaika

Toimitusaika on yleisesti 2-3 arkipäivää.

Otamme heti yhteyttä, jos jokin tuote on hetkellisesti loppunut ja vaikuttaa tilauksen toimitusaikaan. Jälkitoimitukset toimitamme luonnollisesti veloituksetta.

Varastosta loppuneita tuotteita koskeva toimitusaika on 2-3 viikkoa.

Tilauksen yhteydessä voit ilmoittaa lisätietoja kohdassa mahdollisesta toimitusaika toiveestasi. Teemme parhaamme toimitusaikaa koskevien toiveiden osalta ja olemme sinuun yhteydessä miten toive on mahdollista saada toteutumaan.

Toimitustavat ja -kulut

Tilaukset toimitetaan postin kautta. Toimituskulut ovat 5 euroa per tilaus ja kun tilaat enemmän, niin yli 50 euroa menevät tilaukset toimitetaan veloituksetta.

Mikäli tilauksen tuotteet mahtuvat kirjelähetyksen mittoihin toimitus tulee suoraan päiväpostin mukana ja isommat paketit toimitetaan lähimpään postiin noudettavaksi.

Palautusehdot:

Peruuttamisoikeus

Vialliset ja virheellisesti toimitetut tuotteet hyvitetään tai vaihdetaan veloituksetta.
Asiakas vastaa tuotteiden tarkastamisesta heti vastaanotettuaan lähetyksen.

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus edellyttäen, että tuotteita ei ole käytetty ja ne ovat myyntikuntoiset. Virheettömästi toimitettujen tuotteiden palautuksesta tai vaihdosta vastaa tuotteiden tilaaja.

Palautuksista on sovittava erikseen asiakaspalvelun kanssa, jolloin asiakas saa toimintaohjeet palautuksen tekemiseen.

Palautuksesta tai vaihdosta tulee ilmoittaa asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen: info@relaxtuote.fi

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautumisesta aiheutuneet toimituskustannukset.

Kuljetuksessa vahingoittunut lähetys

Mikäli tuote on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana tulee asiasta tehdä välittömästi reklamaatio postin asiakaspalveluun postin sivuilla vahingon korvauslomakkeella. Tässä linkki lomakkeeseen --> postin vahingonkorvauslomake

Päivitetty 3.1.2020

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit